zondag 11 juni 2017

Thema: Feest voor papa

We werkten in de klas rond het thema vaderdag.

 http://www.wellnessboetiek.be/sites/default/files/papa.jpg

De kleuters brachten een foto mee van hun papa, die hadden ze nodig bij het maken van hun geschenk.
 We schilderden nl een portret van onze held.

Wat deden we nog méér?  
Woordkaarten natekenen en naschrijven, 
we speelden met de werkkoffer van papa, we maakten papa's met hamertje tik,....



 We oefenden ons versje:


Ik heb een coole papa gestrikt,
eentje die alles fikst!

Een papa die alles kan,
een echte SUPER-PAPA-MAN.

Later word ik net als jij,
daarom dit mooie schilderij!

een portret van mijn superheld,
die ruil ik voor géén geld!

Dus TOFFE-PAPA-VENT
vandaag word je lekker verwend.

Gewoon, omdat je mijn papa bent!
 
***
 We schilderden een portret en knipten een kaartje...
 
 
 We vierden de voorbije 2 weken ook jarige kleuters in de klas...
 



 Happy birthday lieve Lize!

Daarna was het de beurt aan Liam.
Ook hij werd 6!








 
 Gelukkige verjaardag lieve vriend!
 
En papa's... deze zijn speciaal voor jullie gemaakt!
 




















 
De gelijkenissen zijn treffend 😀😇
 
Fijne vaderdag lieve papa's!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten